Julgröt 9 dec

Efter medlemsmötet 9 dec kl 13.00 bjuder klubben som vanligt på julgröt och skinksmörgås.

Lena Romander som ansvarar för gröten behöver veta hur många som kommer.

Därför vill vi ha din anmälan senast SÖNDAG 1 DEC.

Skicka den till Vivianne Jansson  brojan94@hotmail.com

Vill du ha dagordningen till medlemsmötet? Hör av dig till ovanstående mejladress så skickar jag den.

Rallysektorn informerar

Hej alla, efter lite till planerande från rallysektorn så har vi följande träffar inplanerade.

12/11 i Valla hundcenter inomhus hall kl:18-20 max 8 pers där så PM mig om man vill komma, 40kr i självkostnads pris.

19/11 på klubben

3/12 i Valla hundcenter igen kl:9-12 max 8 pers,  PM mig om man vill komma, 60kr i självkostnad pris.

Först till kvarn i Valla är det som gäller. Då hallen är 10x30m så finns plats för en bana så blir vi flera ekipage med olika nivå så delar vi upp tiden så alla få tillgång till en bana som passar.

Valla hundcenter ligger i Valla mellan Katrineholm och Flen. Den kostar 20 kr per person och timme därav det lite olika självkostnadspriset. Det finns toalett men inget rinnande vatten så det måste man ta med till sin hund och sig själv, samt inneskor om man inte vill gå i strumplästen. Hallen är varm och fikarum med vattenkokare finns, i fikarummet finns också några burar om man vill låta sin hund vila en stund i lugn och ro.

Vid frågor https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f4c/1/16/1f642.png🙂 hör av er till Caroline Ling: carroling88@outlook.com
Varm välkomna

Valpträffar

Strängnäs Brukshundsklubb inbjuder till 3 st valpträffar för valpar som är 3-6 månader gamla.

Träffarna är gratis och man behöver inte vara medlem i klubben.
Vi träffas på klubben följande datum 12 nov, 19 nov, 26 nov kl 11.00
anmälan till Vivianne Jansson : brojan94@hotmail.com