Kallelse

Kallelse till Årsmöte i Strängnäs Brukshundsklubb 25 februari kl 14.00

Välkomna ut och träna eller ta en promenad innan mötet.
Kl 13 bjuder klubben på grillad korv, kaffe och kaka.

Årsmöteshandlingar finns på klubben från V 7
Det går också bra att få handlingarna i förväg via mejl.
Kontakta ordförande på: brojan94@hotmail.com

VÄLKOMMEN TILL DIN KLUBB

slut på julen

GOD FORTSÄTTNING

alla medlemmar, nu ser vi ljuset komma åter och jag hoppas att ni känner er välkomna till vårens aktiviteter på klubben.

Kurserna börjar redan nu i januari och många är fulltecknade. Men det finns platser kvar i allmänlydnad 1, rallylydnad och valpkurs.
Är du intresserad? Anmäl dig via hemsidan.

Vi erbjuder valpträffar, allmänlydnad 1 och 2, appellkurs/lägre-kurs i brukslydnad, valpkurs, rallylydnad, och en cirkel i tävlingspsykologi.

Intresset för föreläsningen på måndag 16 januari är jättestort.

På söndag hjälper klubben till att dansa ut  julen i Ugglans Park, 5 hundar skjutsar barn i skrindor, väldigt uppskattat av barnen.

Snart kommer det grävmaskiner till klubben, det är Fastighetsverket som ska göra om infiltrationsbädden för vårt avlopp.

Klubben är uthyrd ganska många helger i vår, helgerna finns anslagna på klubben och i kalendern på hemsidan.  Alla medlemmar får vara på klubben även då men ta kontakt med de som hyr för att undvika kollisioner.

Klubbens årsmöte är den 25 februari kl 14.00

Välkomna till ett aktivt hundår