Presentation av vår nya ordförande

Hej alla klubbkompisar!
Här är en liten presentation av mig:
Micke Andersson heter jag och jag är ny ordförande i klubben efter Vivianne Jansson.
Vivi har som ni alla vet förvaltat posten på ett föredömligt vis och det blir en utmaning att nå den nivån!
Jag hoppas att jag iallafall kommer i närheten av den kunskap hon besitter rörande klubbverksamheten och jag kommer att göra mitt bästa för att tillsammans med styrelsen utföra de uppgifter som åläggs oss.
Jag har varit medlem i Strängnäs Brukshundklubb sedan 2013 och är aktiv med min Riesenschnauzer Dexter i skyddshundsgruppen.
Jag är även allmänlydnadsinstruktör och MH-figurant samt att jag brukar vara funktionär på de olika tävlingar som klubben anordnar.
Jag har precis fått en liten valp som jag planerar att starta upp så smått i spår, lydnad och så småningom skydd.
Även denna är en Riesenhane som kallas för Bart.
(En väldigt trevlig liten individ som brukar hänga med mig på kubben på helger och kvällar.)
När jag inte är på klubben så jobbar jag som verksamhetsansvarig på Basta Hundpensionat utanför Nykvarn.
Där jobbar jag med människor i behov av personlig utveckling och där försöker jag skapa en meningsfull tid för dem genom skötsel och omvårdnad av hundarna på hundpensionatet.
Äntligen har ju restriktionerna efter Corona börjat bli lite mer tillåtande för oss och jag hoppas se så många som möjligt av er på våra fina träningsplaner i Strängnäs nu under sommaren.

Ha en fantastisk dag allihop så ses vi på klubben!
// Micke

Bookmark the permalink.